Schokkende statistieken over Canada’s Omicron ziekenhuisopnames die onjuist zijn, zijn onlangs aan het licht gekomen. De premier van Alberta beweert dat er een verschil van 60% is tussen de werkelijke cijfers, meldt Great Game India.

Jason Kenney, Premier van Alberta, en Deena Hinshaw, Chief Medical Officer van Alberta, hebben beiden bevestigd dat de openbare cijfers voor ICU-capaciteit en COVID-opnames tot 60% onjuist zijn.

Kenney onthulde dinsdag in een live video webcast op Facebook dat een aanzienlijk percentage van de met COVID gelabelde opnames in Alberta ziekenhuizen incidentele gevallen waren, wat betekent dat ze voor een andere oorzaak in het ziekenhuis waren opgenomen maar positief terugkwamen bij reguliere screening en niet ziek waren met COVID.

Kenney merkte op dat een onderscheid zou moeten worden gemaakt tussen personen die “in het ziekenhuis waren opgenomen met als primaire diagnose en zorgwekkende ziekte COVID-19, versus … mensen die waren opgenomen voor andere kwalen,” en later werden ontdekt via periodieke inspectie.

“Van de 163 omicronpatiënten in het ziekenhuis hebben er 66 een primaire COVID-diagnose … en van de 14 omicronpatiënten op de IC hebben er 11 een primaire COVID-diagnose,” verklaarde hij.

Volgens Kenney geeft dit aan dat 60% van de personen die in het ziekenhuis verblijven voor een omicron-aandoening daar niet waren omdat ze ziek aankwamen met COVID, en ook dat de ICU-statistieken dezelfde redenering weerspiegelen, met meer dan 20% van de geregistreerde verblijven die onbedoeld waren.

Dit is in overeenstemming met de ontwikkelingen in heel Canada, waar de provinciale medische autoriteiten hun aandacht hebben verlegd en steeds specifiekere gegevens over ziekenhuisopnames zijn gaan vrijgeven.

Na een soortgelijke erkenning door politici en gezondheidsambtenaren in Ontario daalde het werkelijke aantal COVID-specifieke ziekenhuisopnames in de provincie met bijna 50% als gevolg van de erkenning van onopzettelijke voorvallen.

Probeert Fauci het Tribunaal te ontlopen? - Hij maakt plots onderscheid tussen AAN Covid en MET Covid

Niet alleen heeft de premier van Alberta toegegeven dat hij de COVID-cijfers verkeerd heeft weergegeven, maar ook heeft Alberta Chief Health Officer Deena Hinshaw toegegeven dat Alberta Health Services (AHS) tijdens de COVID-noodsituatie statistieken onder het publiek heeft verspreid waarin niet-ICU-patiënten ten onrechte als ICU-patiënten worden aangeduid.

“Omdat we voortdurend kwaliteitsborgingswerk hebben gedaan met onze gegevens, werd in de loop van de tijd vastgesteld dat sommige eenheden in sommige ziekenhuizen heen en weer zijn geschoven tussen beschikbaar zijn voor gebruik als een ICU-eenheid of een niet-ICU-eenheid,” zei Hinshaw op een persconferentie op maandag, volgens Counter Signal.

“In sommige van onze historische gegevens werden patiënten die waren opgenomen voor COVID-behandeling gecategoriseerd als zijnde op de IC, terwijl de eenheid waar ze waren, in feite op dat moment weer was veranderd in een niet-ICU-eenheid,” vervolgde ze.

In principe werden patiënten in een ziekenhuisafdeling ondergebracht die vroeger wel, maar nu niet meer een ICU-afdeling was. De foutieve ICU-cijfers waren belangrijk bij het vaststellen van de lockdowns van de provincie.


Help ons de censuur van BIG-TECH te omzeilen en volg ons op Telegram:

Telegram: t.me/dissidenteen

Meld je aan voor onze gratis dagelijkse nieuwsbrief, 10.000 gingen je al voor:


Zwitserse regering bevestigt dat iedereen die overlijdt met een positieve Coronatest, ongeacht de doodsoorzaak, wordt geteld als een Covid-dode en dat dit een richtlijn van de WHO is (video)

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties